سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

تیم فوتبال پیکان با پیروزی یک بر صفر برابر استیل‌آذین به صدر جدول لیگ صعود کرد.

تیم‌های استیل‌آذین و پیکان قزوین از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
هر دو تیم 10 امتیازی جدول که در رده چهارم و پنجم برای صعود به صدر جدول رقابت فشرده‌ای را برگزار کردند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در شروع نیمه دوم شاگردان حمید درخشان توانستند در دقیقه 62 توسط ایمان رزاقی‌راد به گل برسند و با این گل پیکان تیم استیل‌آذین را شکست داد و با 13 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

 


 نوشته شده توسط استیل اذین در سه شنبه 88/6/24 و ساعت 12:43 عصر | نظرات دیگران()

مدیرعامل پیکان از پرداخت پیش قرارداد و پاداش بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
کامران صاحب پناه  اظهار داشت: امروز پیش قرارداد بازیکنان پرداخت شد و 97 درصد از چک‌هایی که در دست آنها بود نقد شد. فکر نمی‌کنم دیگر بازیکنی از باشگاه طلب داشته باشد.
وی ادامه داد: پاداش پیروزی برابر تراکتورسازی را هم به بازیکنان پرداخت کردیم. خوشبختانه آرامش بر باشگاه حکمفرما است و برای دیدار فردا با استیل آذین آماده هستیم و امیدوارم در این مسابقه هم نتیجه بگیریم.
 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:43 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: شرایط کار در استیل آذین کاملا متفاوت با شرایط ویژه پرسپولیس است.

حمید استیلی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

وی با مقایسه شرایط کار در پرسپولیس و استیل آذین افزود: شرایط کار در این دو تیم بسیار متفاوت است، در پرسپولیس تمامی بازیکنان سابقه سالها حضور در لیگ برتر را دارند و کادر فنی از حمایت هزاران هوادار برخوردار است.

سرمربی استیل آذین گفت: این دو مساله عامل اصلی موفقیت یک تیم در مسابقات لیگ برتر است. استیل آذین در حال حاضر تعدادی بازیکن در اختیار دارد که تجربه کمی در لیگ برتر دارند و از هواداران زیادی نسبت به پرسپولیس برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با هماهنگ تر کردن بازیکنان بتوانیم در دیدارهای آینده بازی‌های زیبا تری را از خود ارایه دهیم.

استیلی اظهار کرد: تیم ما به دلیل این که تغییرات زیادی در ابتدای فصل داشته برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین در خصوص دیدار مقابل پیکان گفت: بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است و دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند.

وی ادامه داد: پیکان از کادر فنی بسیار خوبی سود می‌برد و با توجه به شناختی که نسبت به درخشان دارم این دیدار بسیار تماشاگر پسند خواهد بود.

استیلی در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: علی کریمی در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و معتقدم او در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان ساخت: برای دیدار با پیکان ابراهیم اسدی و حسین کعبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

تیم فوتبال استیل آذین در هفته ششم لیگ برتر نهم فوتبال ایران در تهران به مصاف پیکان قزوین خواهد رفت.

 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:38 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: استیل‌آذین با وجود مهره‌های سرشناس، هنوز به هماهنگی تیمی لازم نرسیده است.


حمید درخشان پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال پیکان قزوین در آستانه دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل استیل‌آذین، اظهار کرد: هفته گذشته بازی تقریبا سختی را پشت سر گذاشتیم و چندین بازیکن ما نیز مصدوم شدند. پزشکان تیم در تلاشند تا حداقل آنها بتوانند به بازی دشوار این هفته برسند تا بیش از این با محدودیت مواجه نباشیم. تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام دادیم و سعی می‌کنیم در آمادگی کامل برای رویارویی با استیل‌آذین آماده شویم.


وی در ارزیابی‌اش از تیم استیل‌آذین گفت: ما می‌دانیم با تیم قدرتمندی بازی خواهیم داشت که مهره‌های سرشناس و بزرگی دارد. آنها در طول مسابقات اخیر نوساناتی داشتند اما در مجموع تیم خوبی نشان دادند. به هر حال وقتی تیمی با مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص مختلف همراه با ایده‌های متفاوت درست می‌شود، نمی‌تواند در مدت کوتاهی از هماهنگی لازم برخوردار باشد. استیل‌آذین با وجود داشتن مهره‌های توانمند برای رسیدن به این هماهنگی زمان می‌خواهد و شاید تیم‌های دیگر در مصاف با این تیم، روی همین نقطه ضعف برنامه‌ریزی کرده باشند.


درخشان افزود: با آنالیزی که از این تیم داشتیم، روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم. همچنین بازیکنانی چون علی کریمی، حسین کعبی، فریدون زندی و... نفرات شاخصی هستند که بی‌شک برای مهار آنها هم برنامه‌هایی را اندیشیده‌ایم. شک ندارم که اگر بازیکنان پیکان خواسته‌هایم را به خوبی در زمین اجرا کنند، می‌توانیم از راهکاری که برای موفقیت مقابل استیل‌آذین نتیجه گرفته و پیروز باشیم.


سرمربی تیم پیکان درباره وضعیت مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: مصدومیت علیرضا عباسفرد که شدید بوده و از ناحیه رباط صلیبی است اما محمدرضا طهماسبی و حمید هدایتی هم در بازی اخیر دچار آسیب‌دیدگی شدند که امیدواریم به مسابقه پیش‌رو برسند.


 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:36 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گفت: هم‌چنان تاکید می‌کنم که تیم ما مدعی قهرمانی نیست و ما تنها به دنبال جایگاه مناسب در لیگ هستیم.

حمید استیلی ‌درباره بازی این هفته استیل آذین برابر پاس گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و بازیکنان در شرایط مناسبی هستند. به جز اسدی و مهدوی سایر بازیکنان را در اختیار داریم. کعبی اگر شرایط مناسبی داشته باشد می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

وی با بیان اینکه هفته به هفته استیل آذین شرایط بهتری پیدا می‌کند گفت: ما دیرتر از سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را آغاز کردیم و تغییر و تحولات زیادی در تیم به وجود آمد. نیاز به زمان داریم. هر هفته که می‌گذرد شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و هماهنگ‌تر می‌شویم. تاکید می‌کنم ما مدعی قهرمانی نیستیم و تنها تلاش‌مان برای کسب عنوان خوب در لیگ برتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به دو اخطاره بودن کریمی و بازی حساس هفته آینده برابر استقلال از کریمی در این بازی استفاده می‌کنید؟ گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. کریمی بهترین بازیکن ماست. او 6 گل زده و 4 پاس گل داده است. دلیلی ندارد که از او استفاده نکنیم. هرچند که اخطار هفته گذشته به اشتباه به او داده شد اما، اعتراضی نکردیم.

استیلی درباره پیکان هم گفت: پیکان با حمید درخشان مجموعه‌ی قدرتمندی را تشکیل داده و امیدوارم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی در پایان تیم‌های استقلال، ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس را مدعی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر عنوان کرد.


 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:31 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 23353
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه