سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: استیل‌آذین با وجود مهره‌های سرشناس، هنوز به هماهنگی تیمی لازم نرسیده است.


حمید درخشان پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال پیکان قزوین در آستانه دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل استیل‌آذین، اظهار کرد: هفته گذشته بازی تقریبا سختی را پشت سر گذاشتیم و چندین بازیکن ما نیز مصدوم شدند. پزشکان تیم در تلاشند تا حداقل آنها بتوانند به بازی دشوار این هفته برسند تا بیش از این با محدودیت مواجه نباشیم. تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام دادیم و سعی می‌کنیم در آمادگی کامل برای رویارویی با استیل‌آذین آماده شویم.


وی در ارزیابی‌اش از تیم استیل‌آذین گفت: ما می‌دانیم با تیم قدرتمندی بازی خواهیم داشت که مهره‌های سرشناس و بزرگی دارد. آنها در طول مسابقات اخیر نوساناتی داشتند اما در مجموع تیم خوبی نشان دادند. به هر حال وقتی تیمی با مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص مختلف همراه با ایده‌های متفاوت درست می‌شود، نمی‌تواند در مدت کوتاهی از هماهنگی لازم برخوردار باشد. استیل‌آذین با وجود داشتن مهره‌های توانمند برای رسیدن به این هماهنگی زمان می‌خواهد و شاید تیم‌های دیگر در مصاف با این تیم، روی همین نقطه ضعف برنامه‌ریزی کرده باشند.


درخشان افزود: با آنالیزی که از این تیم داشتیم، روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم. همچنین بازیکنانی چون علی کریمی، حسین کعبی، فریدون زندی و... نفرات شاخصی هستند که بی‌شک برای مهار آنها هم برنامه‌هایی را اندیشیده‌ایم. شک ندارم که اگر بازیکنان پیکان خواسته‌هایم را به خوبی در زمین اجرا کنند، می‌توانیم از راهکاری که برای موفقیت مقابل استیل‌آذین نتیجه گرفته و پیروز باشیم.


سرمربی تیم پیکان درباره وضعیت مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: مصدومیت علیرضا عباسفرد که شدید بوده و از ناحیه رباط صلیبی است اما محمدرضا طهماسبی و حمید هدایتی هم در بازی اخیر دچار آسیب‌دیدگی شدند که امیدواریم به مسابقه پیش‌رو برسند.


 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 23324
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه