سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین گفت: هم‌چنان تاکید می‌کنم که تیم ما مدعی قهرمانی نیست و ما تنها به دنبال جایگاه مناسب در لیگ هستیم.

حمید استیلی ‌درباره بازی این هفته استیل آذین برابر پاس گفت: در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و بازیکنان در شرایط مناسبی هستند. به جز اسدی و مهدوی سایر بازیکنان را در اختیار داریم. کعبی اگر شرایط مناسبی داشته باشد می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

وی با بیان اینکه هفته به هفته استیل آذین شرایط بهتری پیدا می‌کند گفت: ما دیرتر از سایر تیم‌ها تمرینات‌مان را آغاز کردیم و تغییر و تحولات زیادی در تیم به وجود آمد. نیاز به زمان داریم. هر هفته که می‌گذرد شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و هماهنگ‌تر می‌شویم. تاکید می‌کنم ما مدعی قهرمانی نیستیم و تنها تلاش‌مان برای کسب عنوان خوب در لیگ برتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به دو اخطاره بودن کریمی و بازی حساس هفته آینده برابر استقلال از کریمی در این بازی استفاده می‌کنید؟ گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. کریمی بهترین بازیکن ماست. او 6 گل زده و 4 پاس گل داده است. دلیلی ندارد که از او استفاده نکنیم. هرچند که اخطار هفته گذشته به اشتباه به او داده شد اما، اعتراضی نکردیم.

استیلی درباره پیکان هم گفت: پیکان با حمید درخشان مجموعه‌ی قدرتمندی را تشکیل داده و امیدوارم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی در پایان تیم‌های استقلال، ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس را مدعی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر عنوان کرد.


 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 23327
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه