سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ترس با نومیدى همراه است ، و آزرم با بى بهرگى همعنان ، و فرصت چون ابر گذران . پس فرصتهاى نیک را غنیمت بشمارید . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین گفت: تمامی بازیکنان ما در بازی مقابل استقلال پراشتباه ظاهر شدند.

‌علی کریمی پس از شکست دو بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال و طرفدارانش تبریک می‌گویم. آنها خوب کار کردند و بازیکنان ما نیز زحمت خود را کشیدند.
وی ادامه داد: بدون شک، این اولین بار نیست که می‌بازیم و آخرین بار نیز نخواهد بود. انشاءالله در بازی‌های آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم.
کریمی درباره اشتباهات بازیکنان‌ استیل آذین گفت: در تیمی که متحمل شکست می‌شود، همه بازیکنان مقصر هستند. معتقدم امروز بسیار پر اشتباه بودیم و من هم مثل سایر بازیکنان در این شکست مقصر هستم.
وی در خصوص واکنش هواداران استقلال به بازیکنان استیل آذین عنوان کرد: درست نیست که در میادین از الفاظ رکیک استفاده کرد. اعتقاد دارم باید حرمت ورزشگاه‌ها را نگه داشت.

 


 نوشته شده توسط استیل اذین در دوشنبه 88/6/30 و ساعت 4:50 عصر | نظرات دیگران()

هافبک تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: به بازی کردن در حضور هواداران پرشمار آشنا هستم.

امیر شاپورزاده در خصوص شرایط استیل‌آذین اظهار داشت: برابر پیکان خوب کار نکردیم و بازی را واگذار کردیم. شانس آوردیم سایر تیم‌های نیز نتیجه مطلوبی کسب نکردند و فاصله استیل‌آذین با صدر جدول زیاد نشد.
وی در مورد بازی برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم و باید در تمامی بازی‌ها تلاش کنیم پیروز میدان باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. استقلال تیم خوبی است و چند بازیکن آن را می‌شناسم. سال گذشته این تیم قهرمان لیگ ایران شد، اما استیل‌آذین هم تیم خوبی دارد و می‌تواند مقابل استقلال صف‌آرایی کند.
شاپورزاده درباره بازی کردن در حضور تماشاگران ایرانی عنوان کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم و تنها به بازی خود توجه دارم، البته برای بازیکن لذت بخش است که در حضور هزاران تماشاگر بازی کند. در آلمان جلوی 80 هزار تماشاگر بازی کرده‌ام و با این شرایط آشنا هستم.
وی در خصوص آمادگی خود یادآور شد: در ابتدای ورود به ایران کمی مشکل داشتم، اما هم‌اکنون شرایط بهتری دارم و روز به روز آمادگی بیشتری کسب می‌کنم.
دیدار استقلال و استیل آذین ساعت 21 جمعه برگزار می شود.


 نوشته شده توسط استیل اذین در پنج شنبه 88/6/26 و ساعت 9:44 عصر | نظرات دیگران()

مدیرفنی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: بازی کردن در حضور هزاران هوادار برای بازیکنان انگیزه خاصی به وجود می‌آورد.
حشمت مهاجرانی اظهار داشت: شکست برابر پیکان را باید به فراموشی سپرد و به فکر بازی‌های آینده بود. این هفته روی نقاط ضعف خود کار کردیم و با روحیه جدید به مصاف تیم استقلال خواهیم رفت.
وی ادامه داد: استیل‌آذین در 2 هفته گذشته می‌توانست صدرنشین و پیروز میدان باشد و حقمان برابر راه‌آهن تساوی نبود، برابر پیکان نیز امتیازها باید تقسیم می‌شد. در این بازی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و بازی نیز هیچ بار فنی نداشت.
مهاجرانی درباره دیدار جمعه شب برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم 2 تیم بازی خوبی انجام دهند و هواداران از تماشای دیدار راضی باشند و با شادی ورزشگاه را ترک کنند.
مدیرفنی استیل‌آذین در مورد میزبانی استقلال و حضور هواداران این تیم عنوان کرد: بازی کردن در شرایط و جو ورزشگاه آزادی انگیزه خاصی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. حضور 60 هزار هوادار در ورزشگاه به هر 2 تیم انگیزه خاصی خواهد داد. قدرت 2 تیم به یکدیگر نزدیک است و هر کس از موقعیت‌ها استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.
وی افزود: نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما فکر کنم تماشاگران بازی خوبی را تماشا و راضی ورزشگاه را ترک کنند.
استیل‌آذین در هفته هفتم لیگ برتر ساعت 21 جمعه به مصاف استقلال خواهد رفت. هم‌اکنون استیل‌آذین با 10 امتیاز در رده هشتم جدول و استقلال با 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 نوشته شده توسط استیل اذین در پنج شنبه 88/6/26 و ساعت 9:42 عصر | نظرات دیگران()

امیر مهریزی درباره شکست یک بر صفر برابر پیکان اظهار داشت: بازیکنان ما مقابل پیکان در شرایط آرمانی نبودند و یکی از بدترین روزهای خود را سپری کردند. استیل آذین 10 درصد از بازی خود مقابل راه آهن را در برابر پیکان انجام نداد و همین مورد باعث شد ضربه بخوریم. در این مورد باید کادر فنی مشکل را ریشه یابی کند.
مهریزی ضمن انتقاد از داور بازی گفت: آنقدر در چند روز گذشته به داوران فشار آوردند و گفتند در هر بازی برای ما پنالتی اعلام می‌کنند که برخی ها از این موضوع ترسیده‌اند. در بازی مقابل پیکان داور از ترس مطبوعات برای ما پنالتی نگرفت و چشم پوشی کرد.
وی تاکید کرد: امیدوار هستم مطبوعات ما به جای این گونه غرض ورزی‌ها فیلم بازی‌های ما را نگاه کنند. اگر یک پنالتی اشتباه برای ما اعلام شده بود می‌توانند تبلیغات کنند اما اگر درست بود بهتر است دست از کار خود بردارند.

 نوشته شده توسط استیل اذین در سه شنبه 88/6/24 و ساعت 12:49 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: بازیکنان 2 اخطاره ما برای آن که دیدار با استقلال را از دست ندهند با احتیاط زیادی بازی کردند.
 حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر استیل‌آذین برابر پیکان قزوین اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم نیز فرصت‌های خوبی را به دست آوردیم، اما نتواستیم قدر موقیعت ها را به خوبی بدانیم و آنها را به راحتی از دست دادیم.
وی ادامه داد: روی ضد حملات غافلگیر شدیم و روی اشتباه دفاع خودمان تک گل بازی را خوردیم و 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.
سرمربی استیل‌آذین گفت: دوست ندارم در مورد داوری حرفی بزنم چون با این کار نتیجه بازی تغییر نمی‌کند، اما رضاپور در پایان بازی به من گفت که داور یک ضربه پنالتی به سود ما نگرفت.
استیلی عنوان کرد: با گذشت چند هفته از مسابقات، تیم‌ها شناخت خوبی از استیل‌آذین پیدا کرده‌‌‌اند و این کار ما را مشکل می‌کند. بازیکنان ما باید بدانند که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده‌اند و نباید در مسابقات حساس عجولانه بازی کنند در حالی که در نیمه دوم خیلی عجله کردیم.
وی درباره عملکرد نه چندان خوب علی کریمی در دیدار برابر پیکان خاطرنشان کرد: کریمی هم مانند هر بازیکن دیگر اگر ضعیف بازی کند او را تعویض می‌کنم، ‌اما امروز این بازیکن برای ما موثر بود و حتی در کارهای دفاعی نیز تیم را کمک می‌کرد. به هر حال بضاعت استیل‌آذین که در آخرین دقایق بسته شد همین است و بازیکنان به لحاظ بدنی تحلیل رفته‌اند به عنوان مثال به دلیل خستگی من اجازه دادم علی آذری استراحت کند.
استیلی گفت: البته برخی از بازیکنان از جمله علی کریمی به دلیل 2 اخطاره بودن و ترس از دست دادن بازی با استقلال محتاط بودند و با استرس بازی کردند.
وی درباره مسابقه شنبه آینده تیمش در لیگ برتر گفت: استقلال تیمی پرمهره و خطرناک و با توجه به تساوی که برابر تراکتورسازی به دست آورد، کار ما برای مسابقه هفته آینده دشوارتر شد. می دانم برابر استقلال کار راحتی پیش روی نداریم.
وی پاسخ به این سئوال که داوران در هفته‌های اخیر به دلیل فشارهای رسانه‌ای پنالتی برای آنها اعلام نمی‌کند، گفت:م تاسفانه فشار رسانه‌ها باعث شده که داورها برای ما پنالتی نگیرند و این موضوع ضربه شدیدی به تیم وارد می‌کند.
 نوشته شده توسط استیل اذین در سه شنبه 88/6/24 و ساعت 12:47 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 23292
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه