سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: شرایط کار در استیل آذین کاملا متفاوت با شرایط ویژه پرسپولیس است.

حمید استیلی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

وی با مقایسه شرایط کار در پرسپولیس و استیل آذین افزود: شرایط کار در این دو تیم بسیار متفاوت است، در پرسپولیس تمامی بازیکنان سابقه سالها حضور در لیگ برتر را دارند و کادر فنی از حمایت هزاران هوادار برخوردار است.

سرمربی استیل آذین گفت: این دو مساله عامل اصلی موفقیت یک تیم در مسابقات لیگ برتر است. استیل آذین در حال حاضر تعدادی بازیکن در اختیار دارد که تجربه کمی در لیگ برتر دارند و از هواداران زیادی نسبت به پرسپولیس برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با هماهنگ تر کردن بازیکنان بتوانیم در دیدارهای آینده بازی‌های زیبا تری را از خود ارایه دهیم.

استیلی اظهار کرد: تیم ما به دلیل این که تغییرات زیادی در ابتدای فصل داشته برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین در خصوص دیدار مقابل پیکان گفت: بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم است و دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند.

وی ادامه داد: پیکان از کادر فنی بسیار خوبی سود می‌برد و با توجه به شناختی که نسبت به درخشان دارم این دیدار بسیار تماشاگر پسند خواهد بود.

استیلی در خصوص وضعیت علی کریمی گفت: علی کریمی در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و معتقدم او در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان ساخت: برای دیدار با پیکان ابراهیم اسدی و حسین کعبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

تیم فوتبال استیل آذین در هفته ششم لیگ برتر نهم فوتبال ایران در تهران به مصاف پیکان قزوین خواهد رفت.

 نوشته شده توسط استیل اذین در یکشنبه 88/6/22 و ساعت 1:38 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 23320
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه