سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنچه از مالت رفت و تو را پند آموخت ، از دستت نشد و نسوخت . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

مدیرفنی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: بازی کردن در حضور هزاران هوادار برای بازیکنان انگیزه خاصی به وجود می‌آورد.
حشمت مهاجرانی اظهار داشت: شکست برابر پیکان را باید به فراموشی سپرد و به فکر بازی‌های آینده بود. این هفته روی نقاط ضعف خود کار کردیم و با روحیه جدید به مصاف تیم استقلال خواهیم رفت.
وی ادامه داد: استیل‌آذین در 2 هفته گذشته می‌توانست صدرنشین و پیروز میدان باشد و حقمان برابر راه‌آهن تساوی نبود، برابر پیکان نیز امتیازها باید تقسیم می‌شد. در این بازی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و بازی نیز هیچ بار فنی نداشت.
مهاجرانی درباره دیدار جمعه شب برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم 2 تیم بازی خوبی انجام دهند و هواداران از تماشای دیدار راضی باشند و با شادی ورزشگاه را ترک کنند.
مدیرفنی استیل‌آذین در مورد میزبانی استقلال و حضور هواداران این تیم عنوان کرد: بازی کردن در شرایط و جو ورزشگاه آزادی انگیزه خاصی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. حضور 60 هزار هوادار در ورزشگاه به هر 2 تیم انگیزه خاصی خواهد داد. قدرت 2 تیم به یکدیگر نزدیک است و هر کس از موقعیت‌ها استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.
وی افزود: نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما فکر کنم تماشاگران بازی خوبی را تماشا و راضی ورزشگاه را ترک کنند.
استیل‌آذین در هفته هفتم لیگ برتر ساعت 21 جمعه به مصاف استقلال خواهد رفت. هم‌اکنون استیل‌آذین با 10 امتیاز در رده هشتم جدول و استقلال با 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 نوشته شده توسط استیل اذین در پنج شنبه 88/6/26 و ساعت 9:42 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 23313
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه