سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: بازیکنان 2 اخطاره ما برای آن که دیدار با استقلال را از دست ندهند با احتیاط زیادی بازی کردند.
 حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر استیل‌آذین برابر پیکان قزوین اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم نیز فرصت‌های خوبی را به دست آوردیم، اما نتواستیم قدر موقیعت ها را به خوبی بدانیم و آنها را به راحتی از دست دادیم.
وی ادامه داد: روی ضد حملات غافلگیر شدیم و روی اشتباه دفاع خودمان تک گل بازی را خوردیم و 3 امتیاز بازی را از دست دادیم.
سرمربی استیل‌آذین گفت: دوست ندارم در مورد داوری حرفی بزنم چون با این کار نتیجه بازی تغییر نمی‌کند، اما رضاپور در پایان بازی به من گفت که داور یک ضربه پنالتی به سود ما نگرفت.
استیلی عنوان کرد: با گذشت چند هفته از مسابقات، تیم‌ها شناخت خوبی از استیل‌آذین پیدا کرده‌‌‌اند و این کار ما را مشکل می‌کند. بازیکنان ما باید بدانند که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده‌اند و نباید در مسابقات حساس عجولانه بازی کنند در حالی که در نیمه دوم خیلی عجله کردیم.
وی درباره عملکرد نه چندان خوب علی کریمی در دیدار برابر پیکان خاطرنشان کرد: کریمی هم مانند هر بازیکن دیگر اگر ضعیف بازی کند او را تعویض می‌کنم، ‌اما امروز این بازیکن برای ما موثر بود و حتی در کارهای دفاعی نیز تیم را کمک می‌کرد. به هر حال بضاعت استیل‌آذین که در آخرین دقایق بسته شد همین است و بازیکنان به لحاظ بدنی تحلیل رفته‌اند به عنوان مثال به دلیل خستگی من اجازه دادم علی آذری استراحت کند.
استیلی گفت: البته برخی از بازیکنان از جمله علی کریمی به دلیل 2 اخطاره بودن و ترس از دست دادن بازی با استقلال محتاط بودند و با استرس بازی کردند.
وی درباره مسابقه شنبه آینده تیمش در لیگ برتر گفت: استقلال تیمی پرمهره و خطرناک و با توجه به تساوی که برابر تراکتورسازی به دست آورد، کار ما برای مسابقه هفته آینده دشوارتر شد. می دانم برابر استقلال کار راحتی پیش روی نداریم.
وی پاسخ به این سئوال که داوران در هفته‌های اخیر به دلیل فشارهای رسانه‌ای پنالتی برای آنها اعلام نمی‌کند، گفت:م تاسفانه فشار رسانه‌ها باعث شده که داورها برای ما پنالتی نگیرند و این موضوع ضربه شدیدی به تیم وارد می‌کند.
 نوشته شده توسط استیل اذین در سه شنبه 88/6/24 و ساعت 12:47 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 23318
فهرست موضوعی یادداشت ها
آرشیو
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه